✎ follower

Susah Senang Sama Sama

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickersborder="0" height="80" src="img src="http://davf.daisypath.com/pywip8.png" width="450" / />

Thursday, July 14

Sekian Lama

Hai ! Berhabuknya blog ku, setelah sekian lama aku tidak merajinkan jari jemariku untuk menaip. Pada asalnya nak tukarkan blog ni kepada blog bisnes, hmm tapi sebab jarang sangat nak bukak laptop, jadi adalah lebih baik aku lupakan niat ku itu.

Pejam celik pejam celik dah 3 tahun aku bekerja, dan 3 tahun juga lah aku dah tak update kisah aku kat sini. Cehh wahh ! Ada ke yang nak baca ?? Hahaha.

Mungkin lepas ni aku akan rajin ? Kot la ye. Busy dengan kerja sebagai scrub nurse dan bisnes shawl ku. Apa apa pun Alhamdulillah.

Okay la, dari tadi duk leka tukar balik blog ni. Kerja mengemas bilik kena bersambung kembali, setelah dari tadi tergendala.

Untuk entry kali ini, aku nak semakkan dengan gambar budak nak gemuk tapi entah bila lah nak gemuk.


" Walaupun seseorang tu nampak gembira, tapi dalam diri dia hanya dia dan Dia yang tahu ".




dah baca??? Tinggalkanlah comment. Tengkayu =)

No comments:

Post a Comment